Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2012 01:06 - Моята разходка из гр. Линц /Австрия/
Автор: dolsineq Категория: Хоби   
Прочетен: 15012 Коментари: 26 Гласове:
24

Последна промяна: 07.06.2012 15:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                          Малка разходка из гр. Линц,  но преди това ще поздравя дъщеря си с този шоколадов мечок... Рожденничка ми е щерката, става на цели 21 г...  :))) 
         Живо, здраво и засмяно да си ми винаги, дете ...:)


     image

                                Общ изглед на града от високо...


image


                   На брега на р. Дунав с мечтата да се кача...

image

          на ей това синьо "корабче"...:)))))))))

image


                           Ей, тая сграда да не я вземете за хотел, това е кметството на гр. Линц...:)


image

  
       Колоната „Пестзеуле”, изградена в памет на жертвите на чумни епидемии, която се намира на централния площад на града.

              image

                 Всяка събота, до обяд, площадът е обсебен от "куфарните" търговци. Тук можете да срещнете най–невероятни неща за продаване – от синегалски дървени маски и стигнете до ...,

image
 

          тази допотопна сметачна машина...:)))


             image


               Усмивки от миналото... Този стар модел "Фолксваген" е вграден в това метално скеле


image
                 

                  Любимо място за срещи на младите хора...


             image

                       
                                             Катедралата „Св.Мария”
    
     image


      "Орелеф с Исус" – последни метри преди да бъде издигнат кръстта и Исус   прикован на него      –    Катедралата "Св. Мария" Линц

   


image
                                                                                                                                                           
                          
  "Св. Мария с Младенеца" –  Катедралата  „Св.  Мария"
                

                  

             image
                      

                              Централната улица на гр. Линц

            image

            "Тройката" е една от атракциите на града. Не са много дост с папараците, но аз все таки си ги цъкнах...:)

    image


                 Ако се сгорещите, можете да седнете на тези водни столове...;)

image
    

                 Кой иска да се пробва – шах на открито...;)

image

              
                                  а що не и четене на книга...;)


            image


              По този своеобразен начин жителите на
   гр. Линц изразяват своят протест и казват "Не на войната!"

       image    
              И само за сега казвам "Чао"...;)

       image

                                                      

  




Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. bojo12345 - Хубав,оригинален подарък...
07.05.2012 08:02
така и ние читателите Ти ще се запознаем с красотите на Линц.
Първо поздрав на рожденничката , да е щастлива и успехи във
всичко което Тя обича.
Поздрав за хубавото представяне на Линц!
цитирай
2. erato7 - Жива и здрава да е дъщеричката ти, да ...
07.05.2012 08:56
Жива и здрава да е дъщеричката ти, да е много щастлива и винаги да успява!
цитирай
3. furiika - честито европейско(и не само:)) пълнолетие на щерката! :)))
07.05.2012 09:23
Да ти е жива и здрава!
:)))
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Снеже!
07.05.2012 09:26
Поздрави от слънчева България и Честит Рожден Ден на дъщеря ти! Да е здрава, щастлива и много обичана, сбъдната и закриляна, да бъде в истина и да бъде в любов!

Отдавна искам да отида в Австрия, а новогодишният концерт във Виена ми е мечта.:) Поздрави и хубаво да си изкараш! Интересно ми, какви ще са ти впечатленията за австрийците.:) Поздрави и до скоро!
цитирай
5. dolsineq - 1. bojo12345 - Хубав,оригинален подарък...
07.05.2012 09:30
bojo12345 написа:
така и ние читателите Ти ще се запознаем с красотите на Линц.
Първо поздрав на рожденничката , да е щастлива и успехи във
всичко което Тя обича.
Поздрав за хубавото представяне на Линц!

............................................
Благодаря, Божо! Както виждаш няма място за скука – емоции, емоциии, но какво би бил животът ни без тях, а децата са черешката на сладоледа...Успешна седмица от мен!...:)))
цитирай
6. hristo27 - Благодаря за чудесната разходка. ...
07.05.2012 09:32
Благодаря за чудесната разходка.

Да е жива и здрава дъщеря ти! И с много късмет в живота!
цитирай
7. stela50 - Сърдечни пожелания за Рождения ден на дъщеря ти ...
07.05.2012 09:33
Много радости , успехи , сбъднати желания и незабравими
преживявания , щастливи дни по пътя й напред ...
Прекрасни снимки и оригинално представяне на Линц .
Поздрави !
цитирай
8. mariniki - прекрасни фотоси...
07.05.2012 09:37
с пожелание за здраве и късмет на дъщеря ти...
и на теб...да се радвате още много дълго една на друга..
цитирай
9. dolsineq - Жива и здрава да е дъщеричката ти, да ...
07.05.2012 09:52
erato7 написа:
Жива и здрава да е дъщеричката ти, да е много щастлива и винаги да успява!

...........................................
Благодаря, erato! Децата са смисълът на живота ни, понякога ни ядосват, друг път– разсмиват. Да са ни живи и здрави, останалото е вятър работа... :)))
цитирай
10. dolsineq - 3. furiika - честито европейско(и не само:)) пълнолетие на щерката! :))) 09:23
07.05.2012 09:54
furiika написа:
Да ти е жива и здрава!
:)))

.................................................
Благодаря, Фурийке! Бях забравила за тази информация. На Запад законите са много по–строги към подрастващите, но определено имат право...:)
цитирай
11. sparotok - !
07.05.2012 10:10
Да ти е жива и здрава Диляна!:) Нека те радва!!!
цитирай
12. demonwind - Поздрави
07.05.2012 10:23
и много щастие, здраве и късмет на рожденичката!
Върна ме в 2003, когато бях в Линц. Страхотно градче, невероятна атмосфера. В кметството на града съм бил, там имахме конференция. Страхотна сграда, обаче тогава имаше един недостатък - нямаше климатик, а навън беше 33 градуса ;) Не ме питай как съм оцелял. Сега вече може да е различно ;)
И да ти кажа, тази "тройка брюкселска" (казвам брюкселска, защото подобни лумпени под път и над път в Брюксел, даже един имаше наглостта да застане на централна улица с двете си кучета, на колене, с мъченическа физиономия и трънен венец (!) на чутурата, само и само да изкрънка заветното евро за пиячка) тогава я нямаше. Явно на добър път върви Европата ;)
Откак сестра ми ходи в Шанхай, Гуанчжоу и Шенжен и ми описа какво е видяла, да ти кажа че ми се ходи там, ама за поне месец... Сингапур също... Но в първите три определено са в друг свят ;)
Когато била в Китай на сестра ми й казали "Внимавай да не се изгубиш!". В Бразилия й казали "Внимавай да не те оберат!". А на шефа ми преди години в Конго му казали "Внимавай да не те изядат!" :)))
Всеки народ с навиците си, особено хранителните ;)

Поздрави!
цитирай
13. alexs - Хубава разходка Снежи! Поздрави!
07.05.2012 10:27
Хубава разходка Снежи! Поздрави!
цитирай
14. dolsineq - 4. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Снеже!
07.05.2012 11:11
malchaniaotnadejda7 написа:
Поздрави от слънчева България и Честит Рожден Ден на дъщеря ти! Да е здрава, щастлива и много обичана, сбъдната и закриляна, да бъде в истина и да бъде в любов!

Отдавна искам да отида в Австрия, а новогодишният концерт във Виена ми е мечта.:) Поздрави и хубаво да си изкараш! Интересно ми, какви ще са ти впечатленията за австрийците.:) Поздрави и до скоро!

........................................
Благодаря, Надя! От твоите уста в божиети уши!... И за мен са нови тези емоции, а ти не се отказвай, самата аз го исках от 30 г, та никога за нищо не е късно, стига мерак да има...;)
Подхвърли ми интересна идея, дотук впечатленията ми за австрийците, че са определено възпитани хора, чистоплътни, угаждат си на масата, задружни, не се впущат в авантюри, традиционисти.....:)
цитирай
15. dolsineq - 6. hristo27 - Благодаря за чудесната разходка. ...
07.05.2012 11:13
hristo27 написа:
Благодаря за чудесната разходка.

Да е жива и здрава дъщеря ти! И с много късмет в живота!

......................................
Благодаря за пожеланията, Ице! Спорна седмица и от мен!...:)
цитирай
16. dolsineq - и много щастие, здраве и късмет на ...
07.05.2012 12:14
demonwind написа:
и много щастие, здраве и късмет на рожденичката!
Върна ме в 2003, когато бях в Линц. Страхотно градче, невероятна атмосфера. В кметството на града съм бил, там имахме конференция. Страхотна сграда, обаче тогава имаше един недостатък - нямаше климатик, а навън беше 33 градуса ;) Не ме питай как съм оцелял. Сега вече може да е различно ;)
И да ти кажа, тази "тройка брюкселска" (казвам брюкселска, защото подобни лумпени под път и над път в Брюксел, даже един имаше наглостта да застане на централна улица с двете си кучета, на колене, с мъченическа физиономия и трънен венец (!) на чутурата, само и само да изкрънка заветното евро за пиячка) тогава я нямаше. Явно на добър път върви Европата ;)
Откак сестра ми ходи в Шанхай, Гуанчжоу и Шенжен и ми описа какво е видяла, да ти кажа че ми се ходи там, ама за поне месец... Сингапур също... Но в първите три определено са в друг свят ;)
Когато била в Китай на сестра ми й казали "Внимавай да не се изгубиш!". В Бразилия й казали "Внимавай да не те оберат!". А на шефа ми преди години в Конго му казали "Внимавай да не те изядат!" :)))
Всеки народ с навиците си, особено хранителните ;)

Поздрави!

....................................
Благодаря за пожеланията! Харесва ми, когато за сериозни неща се говори с лек хумор и ирония, дано имам щастието да посетя Китай, Япония, Индия... изобщо другата страна на онова, с което сме свикнали да виждаме. Интересен е светът, когато го гледаме с очите на дете...:) , а в Конго няма да отида, че току виж са ме наврели в някой казан за супа...:–)))))))))
Тук определено не си падат по климатиците, а имат много добри изолации на домовете и обществените сгради, които през зимата им осигоряват топлина, а лятото – прохлада.
цитирай
17. dolsineq - Да ти е жива и здрава Диляна!:) Нека ...
07.05.2012 12:16
sparotok написа:
Да ти е жива и здрава Диляна!:) Нека те радва!!!

.....................................
Благодаря, Павел! Поздрави и успех в отпечатването на речника и нигата...:)
цитирай
18. dolsineq - Хубава разходка Снежи! Поздрави!. ...
07.05.2012 13:12
alexs написа:
Хубава разходка Снежи! Поздрави!

.......................................
Благодаря, Алекс! Сега започвам, а до къде ще стигна, един Бог знае...;)
цитирай
19. bale11 - Снимките са трагични,
07.05.2012 14:03
а като гръмна и Георги Христов - направо се проклех, че съм отворил постинга.
цитирай
20. mitkaloto - Пожелавам много здраве на дъщеря ...
07.05.2012 14:23
Пожелавам много здраве на дъщеря ти!Прекрасен постинг!Уловила си всичко!
цитирай
21. dolsineq - 19. bale11 - Снимките са трагични,
07.05.2012 14:35
bale11 написа:
а като гръмна и Георги Христов - направо се проклех, че съм отворил постинга.

..........................
Прав си, следващият постинг ще е само с твои снимки, подхвърли ми и някоя твоя песничка, за да има и малко шум....:–))))))))
цитирай
22. dolsineq - Пожелавам много здраве на дъщеря ...
07.05.2012 14:37
mitkaloto написа:
Пожелавам много здраве на дъщеря ти!Прекрасен постинг!Уловила си всичко!

.....................................
Благодаря, Митак! И аз чакам от нейде да ми падне хубав фотоапарат, дано Бог се смили и ми пусне нещо...;)
цитирай
23. mitkaloto - Пожелавам много здраве на дъщеря ...
07.05.2012 23:47
dolsineq написа:
mitkaloto написа:
Пожелавам много здраве на дъщеря ти!Прекрасен постинг!Уловила си всичко!

.....................................
Благодаря, Митак! И аз чакам от нейде да ми падне хубав фотоапарат, дано Бог се смили и ми пусне нещо...;)

БОГ-Ами пусни един фиш от тотото!
цитирай
24. dolsineq - Пожелавам много здраве на дъщеря ...
08.05.2012 00:06
mitkaloto написа:
dolsineq написа:
mitkaloto написа:
Пожелавам много здраве на дъщеря ти!Прекрасен постинг!Уловила си всичко!

.....................................
Благодаря, Митак! И аз чакам от нейде да ми падне хубав фотоапарат, дано Бог се смили и ми пусне нещо...;)

БОГ-Ами пусни един фиш от тотото!

..........................................
На тото не вЕрвам, но като се прибера в България, ще си взема моя, забравих го, много набързо си приготвих багажа и се изтрелях в Австрия...:)
цитирай
25. ka4ak - Снеже,Диляна да е здрава,а и ти също,за да се фуклявчиш с нея!:)))
09.05.2012 11:18
Прекрасен пост/корабче/ си спретнала и сега го видах в наши води!!!:)))
Чудесна си!:)))
цитирай
26. dolsineq - 25. ka4ak - Снеже,Диляна да е здрава,а и ти също,за да се фуклявчиш с нея!:)))
09.05.2012 12:15
ka4ak написа:
Прекрасен пост/корабче/ си спретнала и сега го видах в наши води!!!:)))
Чудесна си!:)))

...........................................
:))) Благодаря, Качак! Тръпката на всеки родител, няма как – нашето гардже си е най–хубавото....:))))
Мечтата си я имам още от младежките си години, но имаше ред други причини, поради които едва сега се случи....:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3168683
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031